Yönetici Asistanı


Yönetici Asistanı

GENEL NİTELİKLER VE İŞ TANIMI

Genel Nitelikler

  • Üniversitelerin ilgili bölümlerinden mezun,
  • Benzer görevlerde en az 3 yıl deneyimi olan,
  • İleri seviyede İngilizce bilen,
  • Organizasyon ve iletişim becerisi yüksek,
  • Diksiyonu, sözlü ve yazılı iletişimi güçlü,
  • Güler yüzlü ve insan ilişkileri kuvvetli,
  • Dış görünüşe önem veren, prezantabl,
  • Aktif olarak araç kullanabilen,
  • Seyahat engeli olmayan,

İş Tanımı

  • Yönetim kurulu üyelerinin günlük, haftalık, aylık olarak tüm iş planlamasını takip etmek ve koordinasyonu sağlamak,
  • Randevuları ayarlamak, gelen misafirleri karşılamak,
  • Misafir ve ziyaretçilerin iyi karşılanmasını ve ağırlanmasını sağlamak,
  • Her türlü telefon, yazışma, e-mail trafiğini yönetmek
  • Tüm toplantı hazırlıklarını yapmak, toplantı raporlarını oluşturmak ve ilgili kişi/birimlere ulaştırmak,
  • Yöneticinin seyahatlerini düzenlemek, toplantı, seminerlerin ve diğer davetlerin organizasyonunu yapmak,
  • Birimler ve diğer organizasyonlar arasındaki koordinasyonu sağlamak,
  • Yönetim kurulu tarafından verilecek diğer işleri yapmak,

Bu pozisyon için başvurun

Sitemizi kullanarak, çerez kullanımına izin vermektesiniz. Daha fazla bilgi için “ KVKK Politikamız” sayfamızı ziyaret edebilirsiniz.